Vagtordning

VVS Vagtordning i Ringsted, Sorø og resten af Midtsjælland


Vi står klar, hvis dit varmeanlæg bryder sammen

Ingen varme? Kontakt vagtordningen hos Gyrstinge VVS

Vores vagtordning gælder i fyringssæsonen fra 15. november til 1. marts mellem kl. 8.00 til kl. 18:00, så hvis dit varmeanlæg bryder sammen i weekenden eller uden for normal arbejdstid på hverdage, behøver du ikke at fryse.


Udfyld blot nedenstående skema, så kontakter vi dig. Vær opmærksom på, at når vi bliver tilkaldt uden for normal arbejdstid, er der særlige priser og et vagtordnings-

grundgebyr fra 2000,00 kr. Beløbet skal indbetales på MobilPay nr. 99225 inden arbejdet udføres. Det kan du læse mere om under info og priser.


Læs om vores salgs- og leveringsbetingelser her.


Vores vagtordning dækker Ringsted, Sorø og resten af Midtsjælland.


Ring i dag på telefon:  57845323

Kontakt vores vagtordning

  • Gyrstinge VVS – vi er på arbejde, mens du holder fri?

    Hvorfor betale for en vagtordning? Vores vagtordning er en fremragende løsning, når du mangler varme, og alle andre er lukket. Vi tager os tid til at vurdere dit problem, hjælpe dig via e-mail eller telefon, eller vi sender en montør ud til dig for at reparere dit varmesystem.


    Vi mener, at det er en service, der er værd at betale for, så du ikke behøver at fryse indtil den næstkommende hverdag.



    Den administrative vagt modtager din henvendelse og vurderer dit problem - Hvad er support?

     

    Alt den hjælp og support du modtager per telefon, mail-support eller fra vores udekørende vagtpersonale er support eller er vi nødt til at tale med relevante fabrikanter og leverandører, så er det ligeledes også support.

     

    Skal vores vagtpersonale være til rådighed mellem dig som ”kunde” og ”anden” leverandør forsætter time afregningen iht. nedenstående timepriser og det er ligeledes også support.

     

    Ønsker du eller andre i forbindelse med en skadesrapport på pillefyr, varmepumper, vand og varmeinstallationer og lign. til dit forsikringsselskab, så er det også support.


    Hvis du har valgt support via e-mail eller telefon, besvarer vi din henvendelse enten via e-mail eller ved at ringe til dig.


    Bemærk venligst, at det ikke er alle henvendelser, vi kan løse. Vi gør dog, hvad vi kan, og hvis du er ny kunde, kan vi ikke garantere, at du kan få hjælp. Dette skyldes, at vi er forpligtede til at prioritere nuværende servicekunder. Er vi i nærheden, vil vi dog gøre vores bedste for at hjælpe dig.


    Inden du vælger at udfylde vores vagtordningsformular som obligatorisk koster fra 2.000,00 incl. moms beder vi dig læse vores betingelser for vores vagtordning og se vores priser. I mange tilfælde kan det godt vente til den første kommende hverdag.


    Da vi arbejder for mennesker og er mennesker, er vi nødt til at tage forbehold for sygdom og lign.

    Forbehold: 

    Vores vagtordning er primært forbeholdt vores daglige servicekunder. Nye kunder er dog mere end velkomne til at skrive til os. Hvis vi er i nærheden og har mulighed for det, hjælper vi gerne.


    NB! Når du udfylder og sender den nedenstående vagtordningsformular, giver du samtidig samtykke til at benytte vores vagtordning. Du accepterer også, at vi må eftersende en faktura for det pågældende beløb.


    Læs om vores salgs- og leveringsbetingelser her.


    For nye kunder:

    Er du en ny kunde, eller er du ikke oprettet i vores nye kundedatabase, og har du opbrugt dit kreditmaksimum? I så fald skal du typisk forudbetale minimum 5.000 kr. via MobilePay eller efter en anden aftale. Dette aftales naturligvis nærmere inden vagtordningen iværksættes.


    Bemærk venligst


    Reklamationsarbejde udføres ikke inden for rammerne af vagtordningen.


    For en god ordens skyld bør du overveje, om det er mere rentabelt at købe en eller flere el-blæsere hos fx Jem & Fix eller lignende.


    Har du et pillefyr, kan du f.eks. fjerne eltænderen og starte dit pillefyr manuelt med en eller flere sprittabletter. Derefter vil vi gøre, hvad vi kan for at komme til dig hurtigst muligt.


    Har du en varmepumpe, kan du med fordel aktivere varmepumpens el-patron. Derefter vil vi gøre, hvad vi kan for at komme til dig hurtigst muligt.


    40+ års

    Erfaring inden for branchen

    14+

    Dedikerede medarbejdere

    1949

    Hedder året vi blev grundlagt

    Share by: