Vagtordning

VVS - Vagtordning i Ringsted, Sorø og resten af Midtsjælland - Obligatorisk

opstartsgebyr fra 2.200 kr. / 3.300 kr.


Vi står klar, hvis dit varmeanlæg bryder sammen

Ingen varme? Kontakt vagtordningen hos Gyrstinge VVS

Vores vagtordning gælder i fyringssæsonen fra 15. november til 1. april mellem kl. 8.00 til kl. 18:00, så hvis dit varmeanlæg bryder sammen i weekenden eller uden for normal arbejdstid på hverdage, behøver du ikke at fryse.


Udfyld blot nedenstående skema, så kontakter vi dig. Vær opmærksom på, at når vi bliver tilkaldt uden for normal arbejdstid, er der særlige priser og et vagtordnings-

grundgebyr fra 2.200,00 kr.  Beløbet skal indbetales på MobilPay inden arbejdet udføres eller efter anden aftale. Det kan du læse mere om under info og priser.


Læs om vores salgs- og leveringsbetingelser her.


Vores vagtordning dækker Ringsted, Sorø og resten af Midtsjælland.


Ring i dag på telefon:  57845323

Kontakt vores vagtordning

Gyrstinge VVS – vi er på arbejde, mens du holder fri?

Hvorfor betale for en vagtordning? Vores vagtordning er en fremragende løsning, når du mangler varme, og alle andre er lukket. Vi tager os tid til at vurdere dit problem, hjælpe dig via e-mail eller telefon, eller vi sender en montør ud til dig for at reparere dit varmesystem.


Vi mener, at det er en service, der er værd at betale for, så du ikke behøver at fryse indtil den næstkommende hverdag.



Den administrative vagt modtager din henvendelse og vurderer dit problem - Hvad er support?



Generel support:
Alle henvendelser, der behandles af vores personale, uanset om det sker via telefon, e-mail eller ved besøg af vores udekørende vagtpersonale, betragtes som support. Hvis det er nødvendigt at kontakte fabrikanter eller leverandører for at finde en løsning, anses dette ligeledes som en del af supporten.


Tidsforbrug og afregning:
Hvis vores vagtpersonale fungerer som mellemled mellem dig som kunde og en ekstern leverandør, vil al tid, der bruges på opgaven, blive faktureret i henhold til vores gældende timepriser. Dette gælder også i tilfælde, hvor support ydes i forbindelse med skadesrapporter til forsikringsselskaber for pillefyr, varmepumper, vand- og varmeinstallationer eller lignende.


Prioritering af kunder:
Vi prioriterer eksisterende servicekunder i vores vagtordning. Som ny kunde kan vi ikke garantere, at vi kan hjælpe dig, men vi vil gøre, hvad der er muligt, hvis vores ressourcer tillader det. Bemærk, at ikke alle henvendelser kan løses akut.


Opstartsgebyrer:
Vagtordningen er en akut service, og der opkræves et obligatorisk servicegebyr, som faktureres uanset sagens udfald.


Opstartsgebyrer er som følger:


  • 2.200,00 kr. inkl. moms for eksisterende kunder.
  • 3.300,00 kr. inkl. moms for nye kunder.


Forpligtelse før henvendelse:
Inden du beslutter dig for at benytte vores vagtordning, beder vi dig overveje, om din henvendelse kan vente til næstkommende hverdag. Læs venligst vores betingelser og priser grundigt, inden du sender din vagtordningsformular. Når formularen er sendt, accepterer du de gældende betingelser og priser.


Ansvarsforhold:
Vi gør vores bedste for at yde den nødvendige hjælp, men tager forbehold for sygdom, kapacitetsbegrænsninger og andre uforudsete hændelser, der kan påvirke vores tilgængelighed.


Ved benyttelse af vores vagtordning accepterer du ovenstående vilkår uden undtagelse.

Forbehold: 

Vores vagtordning er primært forbeholdt vores daglige servicekunder. Nye kunder er dog mere end velkomne til at skrive til os. Hvis vi er i nærheden og har mulighed for det, hjælper vi gerne.


NB! Når du udfylder og sender den nedenstående vagtordningsformular, giver du samtidig samtykke til at benytte vores vagtordning. Du accepterer også, at vi må eftersende en faktura for det pågældende beløb.


Læs om vores salgs- og leveringsbetingelser her.


For nye kunder:

Er du en ny kunde, eller er du ikke oprettet i vores nye kundedatabase, og har du opbrugt dit kreditmaksimum? I så fald skal du typisk forudbetale minimum 5.000 kr. via MobilePay eller efter en anden aftale. Dette aftales naturligvis nærmere inden vagtordningen iværksættes.


Bemærk venligst


Reklamationsarbejde udføres ikke inden for rammerne af vagtordningen.


For en god ordens skyld bør du overveje, om det er mere rentabelt at købe en eller flere el-blæsere hos fx Jem & Fix eller lignende.


Har du et pillefyr, kan du f.eks. fjerne eltænderen og starte dit pillefyr manuelt med en eller flere sprittabletter. Derefter vil vi gøre, hvad vi kan for at komme til dig hurtigst muligt.


Har du en varmepumpe, kan du med fordel aktivere varmepumpens el-patron. Derefter vil vi gøre, hvad vi kan for at komme til dig hurtigst muligt.


40+ års

Erfaring inden for branchen

14+

Dedikerede medarbejdere

1949

Hedder året vi blev grundlagt

Share by: