Vores vagtordning gælder i fyringssæsonen fra 15. november til 1. april mellem kl. 8.00 til kl. 18:00, så hvis dit varmeanlæg bryder sammen i weekenden eller uden for normal arbejdstid på hverdage, behøver du ikke at fryse.
Udfyld blot nedenstående skema, så kontakter vi dig. Vær opmærksom på, at når vi bliver tilkaldt uden for normal arbejdstid, er der særlige priser og et vagtordnings-
grundgebyr fra 2.200,00 kr. Beløbet skal indbetales på MobilPay inden arbejdet udføres eller efter anden aftale. Det kan du læse mere om under info og priser.
Læs om vores salgs- og leveringsbetingelser her.
Vores vagtordning dækker Ringsted, Sorø og resten af Midtsjælland.
Hvorfor betale for en vagtordning? Vores vagtordning er en fremragende løsning, når du mangler varme, og alle andre er lukket. Vi tager os tid til at vurdere dit problem, hjælpe dig via e-mail eller telefon, eller vi sender en montør ud til dig for at reparere dit varmesystem.
Vi mener, at det er en service, der er værd at betale for, så du ikke behøver at fryse indtil den næstkommende hverdag.
Generel support:
Alle henvendelser, der behandles af vores personale, uanset om det sker via telefon, e-mail eller ved besøg af vores udekørende vagtpersonale, betragtes som support. Hvis det er nødvendigt at kontakte fabrikanter eller leverandører for at finde en løsning, anses dette ligeledes som en del af supporten.
Tidsforbrug og afregning:
Hvis vores vagtpersonale fungerer som mellemled mellem dig som kunde og en ekstern leverandør, vil al tid, der bruges på opgaven, blive faktureret i henhold til vores gældende timepriser. Dette gælder også i tilfælde, hvor support ydes i forbindelse med skadesrapporter til forsikringsselskaber for pillefyr, varmepumper, vand- og varmeinstallationer eller lignende.
Prioritering af kunder:
Vi prioriterer eksisterende servicekunder i vores vagtordning. Som ny kunde kan vi
ikke garantere, at vi kan hjælpe dig, men vi vil gøre, hvad der er muligt, hvis vores ressourcer tillader det.
Bemærk, at ikke alle henvendelser kan løses akut.
Opstartsgebyrer:
Vagtordningen er en akut service, og der opkræves et obligatorisk servicegebyr, som faktureres uanset sagens udfald.
Opstartsgebyrer er som følger:
Forpligtelse før henvendelse:
Inden du beslutter dig for at benytte vores vagtordning, beder vi dig overveje, om din henvendelse kan vente til næstkommende hverdag. Læs venligst vores betingelser og priser grundigt, inden du sender din vagtordningsformular. Når formularen er sendt, accepterer du de gældende betingelser og priser.
Ansvarsforhold:
Vi gør vores bedste for at yde den nødvendige hjælp, men tager forbehold for sygdom, kapacitetsbegrænsninger og andre uforudsete hændelser, der kan påvirke vores tilgængelighed.
Ved benyttelse af vores vagtordning accepterer du ovenstående vilkår uden undtagelse.
Forbehold:
Vores vagtordning er primært forbeholdt vores daglige servicekunder. Nye kunder er dog mere end velkomne til at skrive til os. Hvis vi er i nærheden og har mulighed for det, hjælper vi gerne.
NB! Når du udfylder og sender den nedenstående vagtordningsformular, giver du samtidig samtykke til at benytte vores vagtordning. Du accepterer også, at vi må eftersende en faktura for det pågældende beløb.
For nye kunder:
Er du en ny kunde, eller er du ikke oprettet i vores nye kundedatabase, og har du opbrugt dit kreditmaksimum? I så fald skal du typisk forudbetale minimum 5.000 kr. via MobilePay eller efter en anden aftale. Dette aftales naturligvis nærmere inden vagtordningen iværksættes.
Reklamationsarbejde udføres ikke inden for rammerne af vagtordningen.
For en god ordens skyld bør du overveje, om det er mere rentabelt at købe en eller flere el-blæsere hos fx Jem & Fix eller lignende.
Har du et pillefyr, kan du f.eks. fjerne eltænderen og starte dit pillefyr manuelt med en eller flere sprittabletter. Derefter vil vi gøre, hvad vi kan for at komme til dig hurtigst muligt.
Har du en
varmepumpe, kan du med fordel aktivere varmepumpens el-patron. Derefter vil vi gøre, hvad vi kan for at komme til dig hurtigst muligt.
Erfaring inden for branchen
Dedikerede medarbejdere
Hedder året vi blev grundlagt
Hvis du er i tvivl om, hvilke muligheder du har for at lave forbedringer og sænke dit energiforbrug, kan du bestille os til et konsulentbesøg.
Så gennemgår vi din bolig for dig og foretager en vurdering af, om der kan gøres noget, så du ikke behøver bruge så mange penge på varmebudgettet.
Hvis det viser sig at være tilfældet, og du efterfølgende vælger os til at udføre arbejdet, trækker vi selvfølgelig vores konsulenthonorar fra regningen.
Du bestiller et konsulentbesøg hos vores samarbejdspartner Bioeksperten – klik her og få rådgivning om energirenovering hos Bioeksperten.
Gyrstinge VVS er en virksomhed, som altid sørger for at levere den bedste service. Vi er som sagt specialister i energirenoveringer, så skal du eksempelvis foretage en udskiftning af et gammelt oliefyr med en ny varmepumpe, så kan du med fordel kontakte os.
Vores kompetente medarbejdere sidder altid klar på telefon 78 76 14 59 eller benyt kontaktformularen her på siden.
Alternativt kan vi også komme ud på din adresse, så vi i fælleskab skaber den helt rigtige løsning til dig og din bolig.
Uanset hvad er vi med dig hele vejen, både hvad angår rådgivning, serviceeftersyn, opsætning og opkobling til diverse energiselskaber. Derudover kan du besvare vores tjekskema, så vi kan hjælpe dig på bedst mulig vis.
Vi ønsker at skabe de bedste forudsætninger for, at du skal føle dig tryg og tilpas med din næste energirenovering.
Gyrstinge VVS har i mere end 40 år arbejdet med energirenoveringer af både små og store ejendomme og bygninger.
Vi har stor erfaring med at gennemgå alle typer af varmeanlæg og undersøge, hvordan de kan optimeres, så de fungerer bedre og dermed sparer energi.
Det gør vi selvfølgelig med udgangspunkt i de muligheder og de behov, som institutionen/virksomheden har.
Hvis du har en produktions-, handels,- service- eller landbrugsvirksomhed, som involverer procesenergi, kan du søge om tilskud til din investering.
Ved at investere i energiforbedringer har du som boligejer mulighed for at få energitilskud og spare mange penge på den årlige varmeregning.
Ofte viser det sig, at der kan gøres meget for at nedsætte energiforbruget i private hjem, især ved udskiftning af olie- og gasfyr.
Ved at overgå til et pillefyr, kan du halvere din varmeregning med over 50 %. Derfor kan selv en dyr investering i et nyt varmeanlæg give en stor økonomisk gevinst på længere sigt.
Få hjælp til energirenovering
Gennem os kan du få hjælp til at gennemføre boligforbedringer og søge energitilskud.
Du kan tilmed søge om tilskud til selve investeringen.
Denne mulighed udspringer af, at Staten har pålagt energiselskaberne at være med til at sænke energiforbruget.
Det vil sige, at selskaberne har fået nogle mål, de skal opfylde. Det kan de blandt andet gøre ved at hjælpe forbrugerne med at lave energirenoveringer, der medfører energibesparelser, og derfor vil de gerne give dem et tilskud.
Eneste betingelse er, at de får lov til at indberette besparelsen til Energistyrelsen, så de kan bevise, at de opfylder deres mål.
I forbindelse med en energirenovering kan det være relevant at se på de medarbejderressourcer, som institutionen/virksomheden bruger til opsyn og vedligehold af installationer og anlæg.
Ofte udgør de en stor post på budgettet. Derfor tilbyder Gyrstinge VVS serviceaftaler, hvor vi klarer det fornødne.
Serviceaftalen bliver tilpasset de behov og ønsker, som du og din organisation har. Eksempelvis kan vi overvåge dit pillefyr online, og sørge for at bestille og fylde træpiller på, når det er nødvendigt, og vi kan tage os af vedligeholdelse af sanitet og kloak.
Vi har mere end 40 års erfaring, og har valgt at specialisere os inden for grøn og vedvarende energi. Vi er med andre ord din lokale VVS Installatør og energiekspert!
All Rights Reserved | Gyrstinge VVS A/S med CVR: 24209946